فاکتور های تجهیز و انتخاب ویدئو کنفرانس

 به نظر میرسد شور و شوق کمی برای تنظیمات ویدئو کنفرانس در دفاتر وجود دارد. پخش شدن تماس های ویدئویی در تمام اشکال و اندازه ها، طراحی شده برای متناسب با طیف وسیعی از کاربردهای مختلف، منجر به سردرگمی  در انتخاب راه حل مناسب برای ویدئو کنفرانس شما دارد. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 62 درصد از سازمانها از سه یا چند سیستم عامل کنفرانس ویدئویی مختلف در دفتر خود استفاده می کنند. شگفت آور، به نظر میرسد که 20 درصد از شرکتهای ایالات متحده از پنج تنظیم متفاوت استفاده میکنند.

چه راه حلی را در ویدئو کنفرانس دنبال کنید؟

همپوشانی در بسیاری از راه حل های ویدئو کنفرانس شرکت ها احتمالاً مربوط به این واقعیت است که کنفرانس های ویدئویی به سه مورد استفاده جداگانه تقسیم شده اند: ابزارهای همکاری دسکتاپ مانند Slack، تماس ویدیویی برای اتاق های کوچک برای تیم های کوچک و کنفرانس های ویدیویی کنفرانس سنتی، و راه اندازی پیچیده.

برای کمک به این که همه چیز کمی واضح تر باشد، در اینجا پنج مورد اساسی که باید در یک راه حل ویدئو کنفرانس برای دفتر خود جستجو کنید. پاسخ ها برای همه متفاوت خواهد بود، اما هر کسی می تواند پاسخگوی این سؤال های اساسی باشد – در صورتی که تنها به این ترتیب آنها پنج نسخه از چیزی را که فقط به یکی از آنها نیاز دارند، نمی رسانند.

  • هزینه نصب و راه اندازی ویدئو کنفرانس چقدر باشد
  • امنیت ویدئو کنفرانس
  • ارتباط ویدئو کنفرانس چگونه باشد
  • قابلیت استفاده راحت از ویدئو کنفرانس
  • چگونه ویدئو کنفرانس با فعالیت های روزمره ما ادغام خواهد شد