فعال سازی لایسنس در polycom group 500

یکی از ویژگی های ویدئو کنفرانس polycom group 500  این است که ویژگی های خاص و مناسب این دستگاه با لایسنس فعال و قادر به استفاده از آن خواهید بود. در زیر به برخی از ویژگی هایی که نیاز به فعال سازی لایسنس دارند اشاره خواهیم نمود.

لایسنس های که می توان در polycom group 500 فعال کرد

  • TelePresence Interoperability protocol
  • Dual Display
  • Skype For Business
  • Advance 1080p
  • multi point site

لایسنس TelePresence Interoperability protocol

این لایسنس برای ارتباط با ویدئو کنفرانس های Cisco می باشد و شما با فعال سازی این لایسنس می توانید با سایر دستگاه های سیسکو ارتباط برقرار کنید.

لایسنس Dual Display

دستگاه ویدئو کنفرانس Polycom group 500 امکان گرفتن دو خروجی HDMI را دارد و برای نمایش دومین خروجی  باید لایسنس آنرا فعال کنید.

لایسنس Skype For Business

برای اینکه بتوانید دستگاه خود را به سرور Skype For Business خود متصل کنید می توانید این لایسنس را فعال نمایید.

لایسنس Advance 1080p

کیفیت نمایش ویدئو کنفرانس Polycom group 500 به صورت پیش فرض HD 720P می باشد. شما می توانید با فعال سازی این لایسنس کیفیت نمایش خود را به 1080P ارتقاء دهید.

لایسنس  multi point site

ویدئو کنفرانس Polycom group 500 امکان پشتیبانی از 6 جلسه همزمان را دارد برای اینکه بتوانید این ویژگی را فعال کنید باید لایسنس multi point یا همان mcu را خریداری و فعال کنید.

 

نحوه فعال سازی لایسنس ها

برای فعال سازی لایسنس ها ابتدا باید وارد پنل مدیریتی دستگاه شوید. برای اینکه بتوانید وارد پنل مدیریتی دستگاه شوید یک مرورگر باز کنید و سپس در نوار آدرس مرورگر آدرس ip دستگاه را وارد نمایید. سپس وارد پنل ورود خواهید شد که در صورتی که در ابتدای نصب و راه اندازی این رمز را فعال کرده باشید آنرا وارد کنید و در صورتی که این تنظیمات را انجام نداده باشید به صورت پیش فرض نام کاربری admin و رمز عبور سریال دستگاه می باشد.

بعد از انجام این کار وارد پنل مدیریت ویدئو کنفرانس Polycom group 500 می شوید. برای فعال سازی و همچنین مشاهده لایسنس های فعال شده به آدرس زیر بروید.

Admin Settings > General Settings > Options.

سپس با شکل زیر مواجه خواهید شد.

همانطور که مشاهده می کنید در شکل بالا لایسنس های فعال با یک علامت تیک مشخص شده اند و لایسنس ها غیر فعال با علامت ورود ممنوع نمایش داده شده اند.

برای فعال سازی لایسنس ها کافی است key را ترکیبی از serial number دستگاه و license key می باشد را در سایت polycom وارد نمایید

سپس یک key تولید و در اختیار شما قرار می گیرد و آنرا در جعبه متن Key وارد کنید در صورتی که key صحیح باشد گزینه مربوط به لایسنس فعال خواهد شد.

خرید لایسنس ها Polycom

مجموعه ایران تدبیر افتخار دارد به اطلاع شما دوستان گرامی برساند که قادر است تمامی لایسنس های دستگاه های Polycom را تهیه و در اختیار شما سروران گرامی قرار دهد.