باید ها و نباید های ویدئو کنفرانس

کنفرانس ویدیویی به سرعت تبدیل به یک استاندارد تجاری در بسیاری از صنایع شده است. فن آوری های جدید آن را آسان تر از همیشه به ارتباط با شرکای، مشتریان و کارکنان در سراسر جهان تبدیل کرده است. برای کسب و کار ها به طور موثر آموزش کارکنان خود را در مورد کنفرانس های ویدئویی مهم است، زیرا در سراسر جهان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی باید ها و نباید های یک ارتباط ویدئو کنفرانس می پردازیم.

باید انجام دهید:

هر زمان که صحبت نمی کنید، میکروفون خود را خاموش کنید، حتی اگر تنها در اتاق باشید. سر و صدای پس زمینه می تواند منحرف کننده مزاحم و جریان هر جلسه را خفه کند.

باید انجام دهید:

از تنظیمات ویدئو خود آگاهی داشته باشید. قبل از اینکه یک مونولوگ دو دقیقه ای که هیچ کس آن را بشنود، بررسی کنید که آیا میکروفون شما خاموش است یا خیر.

نباید انجام دهید:

دوربین خود را کم یا زیاد قرار دهید یا روی یک مانیتور دیگر قرار دهید. زوایای دوربین عجیب و غریب می توانند در حین کنفرانس ویدئویی بسیار مزاحم و بی نظیر باشند. اطمینان حاصل کنید که دوربین شما در سطح چشم و در مانیتور مورد نظر شما برای کنفرانس استفاده می شود.

باید انجام دهید :

اطمینان حاصل کنید که اتاق شما به خوبی روشن است (روشنایی جانبی بهترین است). چند چیز بدتر از داشتن جلسه حرفه ای است، در حالی که احساس می کنید که با کسی صحبت می کنید که در زندان است. استفاده از نور طبیعی از پنجره یا به سادگی نور بالای سر در اتاق را روشن کنید تا کنفرانس را روشن کنید.

باید انجام دهید:

لباس مناسب را بپوش من می دانم که می تواند وسوسه انگیز باشد – مخصوصا اگر شما از خانه کار کنید – لباس های تی شرت و شلوار های ورزشی را بپوشانید، اما اگر به صورت مواجه هستید، لباس را پوشیدید. شما هرگز نمی دانید اگر قصد دارید تا ناگهان بیدار شوید یا اینکه ممکن است دوربین شما سقوط کند. بنابراین لباس های پاک و حرفه ای را برای تماس های ویدئویی خود بپوشانید.

باید انجام دهید :

کاغذ دیواری شما و یا دکوراسیون باید کار مناسب و محیط اطراف شما تمیز. اگر اتاق شما یک اتاق خوابگاه کالج بود، تمیز کنید یا یک اتاق دیگر پیدا کنید. این نیز شامل میز کار شماست! اجتناب از داشتن چند لیوان قهوه، ظروف و سطل زباله در سطح.

باید انجام دهید:

قبل از برقراری تماس ویدئو کنفرانسی، میکروفون خود را آزمایش کنید، مخصوصا اگر جلسه مهم باشد. تست آن را با ویدئو کنفرانس همکار خود را قبل از جلسه انجام دهید. هیچ چیز بدتر از تلاش برای به اشتراک گذاشتن چیزی مهم نیست و قادر به برقراری ارتباط به وضوح، زیرا وضوح و حجم صدا شما ضعیف است.