نسل دوم سرفس هاب مایکروسافت

مایکروسافت در حال کار روی نسل دوم سرفس هاب است و بنا دارد آن را در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی نماید.

سرفس هاب یک کامپیوتر همه کاره است که در قالب یک نمایشگر برای کسب و کارها توسعه یافته. به گفته سخنگوی مایکروسافت قرار است در نیمه اول سال جاری میلادی، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات این دستگاه اعلام شود.

surface microsoft

همچنین کمپانی ساکن ردموند در حال کار روی ارائه یک به روز رسانی برای مدل های فعلی سرفس هاب بوده و امیدوار است بتواند بسیاری از قابلیت های نرم افزاری نسخه معرفی نشده دوم را به مدل های فعلی بیاورد.

به گفته کارولینا میلانسی، از تحلیلگران حوزه تحلیل تکنولوژی در موسسه Creative Strategies، به نظر می رسد می توان این اعلام مایکروسافت در مورد کار روی نسخه دوم دستگاه یاد شده را به منزله اولین پیش معرفی آن در نظر گرفت تا به این ترتیب بسیاری از کسب و کارها از همین حالا بودجه مورد نیاز برای خرید آن را کنار بگذارند.

پیش از این گوگل نیز از محصول مشابه تخته دیجیتال خود رونمایی کرده بود که با قیمت 5 هزار دلاری، در حدود 4 هزار دلار از سرفس هاب 55 اینچی مایکروسافت ارزان تر بود. در حالی که مدل 84 اینچی سرفس هاب بسیار گرانتر است و قیمتی 21 هزار و 999 دلاری دارد.

 

surface microsoft

مایکروسافت پیش بینی کرده میزان تقاضا برای سرفس هاب در سال جاری از میزان موجودی انبارهای این کمپانی فراتر رود و به این ترتیب به نظر می رسد ردموندی ها نتوانند به تعداد کافی از دستگاه های یاد شده را تولید و روانه بازار نمایند.

انتظار می رود خبرهای بیشتری از نسل دوم سرفس هاب بشنویم و مایکروسافت نیز در رویداد جداگانه یا در رویداد سرفس که معمولاً در بهار برگزار می کند، آن را معرفی کند.

منبع: دیجیاتو