یکی از مسائلی که برای کسب و کار ها بسیار اهمیت دارد گسترش امکانات، استفاده از فناوری های جدید شب مثل ویدئو کنفرانس برای بزرگتر کردن کسب و کار خود می باشد، اما هر چیزی هزینه خود را دارد. گاهی این پیشرفت ها هزینه های بسیار بالایی دارد که اغلب شرکت ها و یا سازمان ها این پیشرفت ها را بی خیال می شوند و یا ناتمام به حال خود رها می کنند. راه حل در اجاره ویدئو کنفرانس می باشد.

مسالل مالی اولویت اول سازمان ها و ادارات
مسالل مالی اولویت اول سازمان ها و ادارات

سختی کار کجاست؟

کشور ایران به عنوان یک کشور جهان دوم همواره تشنه پیشرفت بوده است، اما مسائلی همچون تحریم و اثر آن بر اقتصاد و رشد بی سابقه قیمت دلار باعث شده است که این پیشرفت به کند ترین حالت ممکن برسد. نه تنها کشور بلکه سازمان ها و شرکت ها چه دولتی و چه خصوصی توانایی این را ندارند که از پس هزینه های توسعه بر بیایند. اقتصاد مانع به اصلی بزرگتر شدن کسب و کار ها شده است.

طبیعتا کاهش هزینه ها یا به عبارتی بهینه سازی هزینه ها یک روش مرسوم می باشد تا شرکت ها به نحوی بتوانند همچنان به پیشرفت خود ادامه دهند. یکی از این پیشرفت ها که خود استفاده از تکنولوژی به روز، روشی برای کاهش هزینه ها و گسترش کسب و کار می باشد استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس می باشد.

پیشرفت کسب و کار و سختی های آن
پیشرفت کسب و کار و سختی های آن

خرید یا اجاره ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس یک تکنولوژی فوق العاده با امکانات بالاست که طبیعتا هر مدیر سازمان و کسب و کاری را مایل به استفاده از آن می کند، اما هزینه های بالای آن نیز باعث عقب نشینی و حتی گاها انصراف مدیر ها می شود. در شرایط کنونی، گرانی دلار نیز باعث شده تا هزینه های خرید ویدئو کنفرانس چندین برابر شود. اما این پایان کار ما نیست و راه حل های بهتری هم مثل اجاره وجود دارد.

شرکت هایی که از پس هزینه های خرید ویدئو کنفرانس بر نمی آیند و یا استفاده دائمی از این تجهیزات و سرویس ها ندارند می توانند به اجاره ویدئو کنفرانس هم فکر کنند. اجاره برای شرکت هایی که به دنبال هزینه کمتر و راه حل های موقتی هستند و بیشتر به جای مالکیت این تجهیزات، خدمات هدف اصلی این سازمان هاست.

پیشرفت کسب و کار با اجاره ویدئو کنفرانس
پیشرفت کسب و کار

مزایای اجاره ویدئو کنفرانس

اجاره تجهیزات ویدئو کنفرانس باعث می شود تا هزینه های خرید تجهیزات بسیار کاهش یابد و سرمایه های سازمان صرف خدمات بهتر گردد. علاوه بر این سرمایه راکد را کاهش می دهد که خود فاکتور مهمی برای سازمان ها به حساب می آید.

شرکت ایران تدبیر مفتخر است که بهترین دستگاه ویدئو کنفرانس از برند های مختلف مانند پلیکام (polycom) و سیسکو (cisco) را به توجه به نیاز شرکت ها و سازمان ها در اخیار می گذارد و به لطف همکاری با برترین متخصصان ویدئو کنفرانس، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه خواهد کرد.

مزایای اجاره ویدئو کنفرانس
مزایای اجاره ویدئو کنفرانس