برای بدست آوردن کلیدهای آپشن سیستم یا نرم افزار ویدئو کنفرانس Polycom شما باید بر مبنای آپشن های که برای نرم افزار دستگاه شما موجود می باشد اقدام کنید. در واقع کلید مجموعه ای کاراکترها است که بروی یک سیستم خاص مانند پلیکام group 500 یا HDX 6000 اجرا می شوند. این کلید فقط بروی سیستمی که برای آن تولید شده معتبر می باشد. شما می توانید برای یک سیستم واحد چندین کلید را برای گز آپشن های نرم افزارها تولید کنید. اگر شما به این کلید ها نیاز دارید کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

انواع کلیدهای زیر موجود توسط مجموعه ایران تدبیر موجود است:

کلیدهای نرم افزاری برای بروزرسانی های نرم افزاری که نصب می کنید و همچنین برای هر نسخه ، تعمیر و نگهداری یا نسخه های patch که ممکن است بعداً در دسترس باشند معتبر هستند.

کلیدهای آپشن که لایسنس های نرم افزاری را فعال کرده و در تمام نسخه های نرم افزار معتبر هستند.

روال انجام بدست آوردن کلید ها آپشن سیستم یا نرم افزار پلیکام

1- مرورگر را باز کنید و به پشتیبانی Polycom بروید.

2- به بخش تحت مجوز و ثبت محصول ، روی فعال سازی / ارتقا کلیک کنید.

3-وارد حساب کاربری خود شوید. (لازم به ذکر است به دلیل تحریم فقط معدود شرکت هایی هستند که قادر به دسترسی به این بخش هستند حتماً با ما تماس بگیرید)

4- گام های زیر را انجام دهید:

  • برای به روزرسانی یک سیستم ، روی سایت و تنها فعال سازی / ارتقا کلیک کنید. برای وارد کردن شماره مجوز سیستم و شماره سریال دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  • برای به روزرسانی چندین سیستم که تحت پوشش قرارداد خدمات نرم افزاری هستند ، روی Batch Upgrade کلیک کرده و سپس محصول خود را انتخاب کنید. برای بارگذاری پرونده متنی که شامل شماره مجوزهای سیستم و شماره سریال ها یا شماره های سریال است ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  • برای به روزرسانی چندین سیستم که تحت توافق سرویس نرم افزاری پوشش داده نشده است ، روی دسته فعال سازی کلیک کنید. برای بارگذاری پرونده متنی که شامل شماره مجوزهای سیستم و شماره سریال ها یا شماره های سریال است ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. Polycom یک پرونده متنی حاوی کلیدهای درخواستی را برای هر سیستم ارسال می کند.