برای برگزاری ویدئو کنفرانس نرم افزاری با Adobe Connect ممکن است سوالی که برای بسیاری پیش آمده باشد این باشد که ما زمانی که سرور Adobe Conncet خود را راه اندازی کردیم از چه تجهیزاتی برای انجام کار استفاده کنیم. فرض کنید شما در سازمانی کار می کنید که نیاز دارید گاهی اوقات برخی از جلسات خود را به صورت الکترونیکی و نرم افزاری برگزار کنید خوب چه تجهیزاتی مناسب می باشد. ما در این مقاله سعی می کنیم دو راهکار برای اینکار ارائه کنیم..

راهکار اول

برای انجام این راهکار شما نیاز به یک PC، لپ تاپ، میکروفون و اسپیکر و مانیتور دارید. خوب شما برای یک جلسه باید تمام این تجهیزات را یکجا داشته باشید. این راهکار به دلیل هزینه بر بودن و همچنین مشکلات متعدد در نصب و راه اندازی تجهیزات و نیز هزینه ها مناسب نمی باشد.

راهکار دوم

در این روش شما می توانید از یک لپ تاپ استفاده کنید. در واقع شما در لپ تاپ همه آنچه که برای برگزاری ویدئو کنفرانس نرم افزاری نیاز دارید همه را یکجا دارید. لازم به ذکر است شما باید آخرین نگارش flash player را نیز نصب کرده باشید. البته از ورژن Adobe Connect 9.8 شما نیاز به فلش پلیر ندارید. البته برای وارد شدن در کلاس ها و کنفرانس ها نیز می توانید از addon شرکت ادوبه نیز برای سیستم عامل های مختلف موجود می باشد استفاده کنید.

راهکار سوم

در این راهکار شما می توانید از تلفن همراه خود برای اتصال به جلسه ویدئو کنفرانس نرم افزار استفاده کنید. در واقع برای نرم افزار ادوبه کانکت شما با نصب app مربوطه به راحتی می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

نتیجه

اینکه کدام یک از راهکارها را برای برگزاری ویدئو کنفرانس های نرم افزاری خود انتخاب کنید نیز بستگی به شما سازمان و هچنین هزینه های مورد نظر شما دارد ولی پیشنهاد می شود برای برگزاری جلسات از یک لپ تاپ با توجه به هزینه های خرید میکروفون، وب کم، اسپیکر مجزا استفاده شود.

در ضمن برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.