آپشن های نرم افزاری ویدئو کنفرانس های polycom یکی از خدمات ارزش افزوده شرکت پلیکام برای تجهیزات ویدئو کنفرانس خود می باشد.

آپشن های نرم افزار سیستم ویدئو کنفرانس ویژگی های خاصی را که برای مدل سیستم شما بوجود می آورند. این آپشن ها عملکردهای دیگری مانند کنفرانس ویدئویی چند منظوره ، اسکایپ برای قابلیت همکاری تجاری و فیلمبرداری با کیفیت 1080p را ارائه می دهند.

در رابط محلی سیستم ، گزینه های فعال شده سیستم دارای علامت های چک در کنار آنها هستند. گزینه های سیستم زیر برای سیستم سری گروه RealPresence شما موجود است. برخی از گزینه ها برای سیستم های خاص در دسترس نیست. به عنوان مثال ، سیستم های RealPresence Group 300 و 310 از کنفرانس ویدیویی Multipoint پشتیبانی نمی کنند.

کنفرانس ویدیویی چند طرفه:

این گزینه سیستم شما را قادر می سازد به طور همزمان با بیش از یک سایت تماس ویدیویی برقرار کند. همچنین این امکان را به شما می دهد تا تماس های تلفنی فقط صوتی یا SIP با صدای صوتی H.323 برقرار کنید. تماس های چند منظوره نیاز به یک واحد کنفرانس چند منظوره (MCU) یا یک سیستم میزبانی دارد. بسته به پیکربندی سیستم شما ، ممکن است شما قادر به میزبانی تماس های چند منظوره باشید. این برای سیستم های RealPresence 500 و RealPresence Group 700 در دسترس است. برای فعال کردن این ویژگی ، باید یک کد کلیدی را خریداری و نصب کنید.

پروتکل قابلیت همکاری Telepresence (TIP) :

این گزینه قابلیت همکاری سیستم ها در محیط هایی با سیستم های خاص telepresence سیسکو را بهبود می بخشد. برای فعال کردن این ویژگی ، باید یک کد کلیدی را خریداری و نصب کنید.

Skype برای مجوز قابلیت همکاری تجاری

با فعال کردن این مجوز شما قادر خواهید بود از امکانات سرویس های Skype For Business استفاده نمایید. در واقع شما می توانید در شبکه ای که از سرویس های Skype For Business استفاده می کنند، ارتباط برقرار کنید.

ویدئو پیشرفته 1080p:

این گزینه باعث می شود فیلم و محتوای رمزگذاری شده / رمزگشایی شده 1080p در دسترس سیستم ها باشد. برای فعال کردن این ویژگی ، باید یک کد کلیدی را خریداری و نصب کنید.